Zizul's Blog ! Zizul's Blog: Special Come Back.

Friday 21 December 2012

Special Come Back.

Assalamualaikum. Fuhh... Lama gila aku tak update blog ni. Dah berhabuk. Sawang pon penuh. Sekarang baru nak update sebab.... seka hati la. Haha.. Fuhh... Lama gila aku tak update blog ni. Dah berhabuk. Sawang pon penuh. Sekarang baru nak update sebab.... seka hati la. Haha.. First of all aku nak cakap pasal result akhir tahun aku. Rasa berdebar gila sebab masa jawab periksa aku memang blur gila.
Tapi lepas check kat SAPS,
By the way, alhamdulillah sebab tak de gagal. Tapi aku kena usaha lagi la terutama Bio dengan AddMath. Next, aku nak cakap pe yang aku buat cuti panjang ni. Tak de lah panjang sangat. Hmm... rasanya tak ada yang menarik. Aku cuma lepak dengan member je. Kadang-kadang main badminton, bowling, badminton, bowling, jamming at studio member (main drum)dan sparing dengan Luqman (senior setahun). Nasib baik tak banyak lebam. Tu je rasanye. Tak banyak kan? Cuti ni pon aku pon mula berjinak-jinak nak buat dance cover. Bermula dari first time aku tengok Music Video Catch Me - TVXQ. Aku nak sangat nk buat dance cover untuk lagu tu tapi kekurangan seorang. Kalau aku ada lagu lain mungkin aku akan letak dalam blog gua ni. Isyaallah... Thats all i wan to say now. Bye. Wassalam... #Don't Hate Me!! (^_^)V
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen