Zizul's Blog ! Zizul's Blog: Sketsa & Badminton

Wednesday 2 November 2011

Sketsa & Badminton

Assalamualaikum n hai...
Tadi aku telah melalui saat yg agak memalukan mase aktiviti sketsa dlm lagu kat skolh pagi tadi.Dahlah gune lagu 'Si Baju Hijau' yg patriotik.Dah lah nyanyi sumbang,pas tu ke laut dlm pulk tu (sebab malas nak buat tapi terpaksa...)  kesian kwn aku yg bernama Izzul...dah lah dia x tau langsung lagu ni....

Lepas tu,aku try nk hilangkn kenangan pahit tadi dengan masuk perlawanan badminton peringkat sekolah... tapi malangnye aku (hanya bermain badminton utk bersuka-ria) dikalahkan oleh orang yg bernama Firdaus (wakil skolah dan mempunyai banyak pengalaman).Walaubagaimanapun,aku tetap dpt mata 8(first set) and 13(second set)..
BADMINTON!!!!!!
sampai sini sajelh yg aku boleh taip hari ni....
Bye.. :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen